Ny innesäljare till Tapwell

Tycker du om högt tempo och att få hjälpa kunder med alla möjliga frågor så skall du söka till oss. Vi expanderar och vill svara våra kunder ännu snabbare och bibehålla vår fina kundservice.

Om tjänsten

Till vår innesäljsavdelning, som består av fyra medarbetare, söker vi nu en person som skall svara i telefon, registrera ordrar och sätta kunder och medarbetare i centrum. Tjänsten innebär också att man skall stötta vår marknadsavdelning med diverse arbetsuppgifter, så som exempelvis göra prisskyltar, sammanställa annonsmaterial mm.

Om företaget

Tapwell är ett svenskt, privatägt företag som säljer designade blandare av hög kvalitet via återförsäljare i Norden. Tapwell AB omsätter ca 250 MSEK med god lönsamhet. Bolaget har ca 35 anställda. Hela koncernen, där Tapwell är moderbolag omsätter ca 600 MSEK och sysselsätter närmare 80 personer. Koncernen har, med sina varumärken Tapwell, Haven och Bricmate, en ledande ställning i Norden för designade produkter för främst badrummet. Företaget grundades 1999.

Arbetsuppgifter

I rollen som innesäljare på Tapwell har man daglig kontakt med våra kunder och säljare i Sverige.

  • Registrera order
  • Svara i telefon
  • Säkerställa högsta kundservice
  • Assistera marknadsavdelningen
  • Ansvarig för showroomet i Stockholm

Teamet på innesälj består idag av fyra personer som alla är dedikerade att göra upplevelsen i kontakten med Tapwell fantastisk. Vi sätter alltid våra kunder i centrum.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Social

  • Tycker om att tala i telefon och supporta både externt och internt
  • Meriterande om man hanterar ex. Indesign och att man har ett estetiskt öga för inredning
  • God datavana. Meriterande om man tidigare jobbat i Jeeves

Som person drivs du av att jobba i ett högt tempo och trivs med flexibla arbetsuppgifter. Du är noggrann, snabb och lösningsorienterad.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm, Södermalm

Lön: Enligt överenskommelse

 

Ansökan skickas via mail till ansokan@tapwell.se

 

Rekryteringen sker löpande så vänligen sänd in er ansökan så snart som möjligt.

 

Tapwell söker   ekonomiansvarig med utgångspunkt stockholm

 

 

Har du en bred ekonomibakgrund och söker efter en ny utmaning? Vi söker nu en person som vill axla rollen som ekonomiansvarig och bli en del av teamet på Tapwell i centrala Stockholm. Här får du möjlighet att arbeta i en operativ roll med stort affärsfokus, ansvar under frihet och i nära samarbete med Vd: n.

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Tapwell AB.

Om företaget

Tapwell är ett svenskt, privatägt företag som säljer designade blandare av hög kvalitet via återförsäljare i Norden. Tapwell AB omsätter ca 250 MSEK med god lönsamhet. Bolaget har ca 35 anställda. Hela koncernen, där Tapwell är moderbolag omsätter ca 600 MSEK och sysselsätter närmare 80 personer. Koncernen har, med sina varumärken Tapwell, Haven och Bricmate, en ledande ställning i Norden för designade produkter för främst badrummet. Företaget grundades 1999.

Arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiansvarig på Tapwell har du en bred och varierande roll då du utgör hela ekonomifunktionen på företaget. Detta innebär att du arbetar med allt från löpande redovisning och leverantörsfakturor till årsbokslut, moms- och skattedeklarationer samt hanterar löner för företagets anställda. Du ansvarar för Tapwell AB, men kommer även ha viss kontakt med den norska och finska sidans ekonomifunktioner och vara behjälplig med koncernredovisning. Du arbetar även med viss rapportering till VD och styrelsen och sköter kontakten med revisorer och myndigheter.

Nuvarande ekonomiansvarig kommer gå in i en ny roll på koncernnivå, men kommer vara kvar inom bolaget. På kontoret, bredvid Nytorget, sitter både sälj, marknad och inköp tillsammans med VD och ekonomiansvarig i en kreativ miljö med ett showroom för kunder. Du kommer arbeta nära VD:n och erbjuds här en möjlighet att vara med och utveckla företagets rutiner och processer kring det ekonomiska arbetet och du blir en central och viktig person i verksamheten. Du kommer även att ansvara för att utveckla ekonomifunktionen organisatoriskt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Flerårig erfarenhet av ekonomiarbete med ett brett ansvar för redovisning och rapportering

• Erfarenhet av att hantera löner

• Goda kunskaper i Excel

• Meriterande med erfarenhet av att arbeta i Jeeves

• Talar och skriver på svenska och engelska

 

Som person drivs du av att ta ett helhetsansvar över ditt arbete och bidra med din expertis och erfarenhet för att utveckla verksamheten. Du är trygg i dig själv och trivs i en självständig roll där du planerar och styr avdelningens arbete för att säkerställa ett korrekt arbetssätt och räds inte för att ta initiativ, ifrågasätta eller komma med förslag till utveckling. Kulturen på Tapwell präglas av öppenhet, snabba puckar och högt i tak och det är viktigt att du trivs i en miljö med ett flexibelt och lösningsorienterat arbetssätt.

 

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm, Södermalm

Lön: Enligt överenskommelse

 

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

 

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

 

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!